Har du helseforsikring? Forsikring dekker ofte behandlingen. 

Storebrand
Vertikal helse
Sparebank 1
Protector
Nemi

Du kan benytte din forsikring hos våre behandlere.

Opplys din behandler om hvilken forsikring du har.

Vi behandler pasienter fra andre forsikringsselskap.
Dette kan avklares ved første konsultasjon, der vi ringer forsikringsselskapet.

Under finner du en forenklet fremgangsmåte når skaden inntreffer:

  • Ved skade, melde inn dette til ditt forsikringsselskap.
  • Du mottar et saksnummer, og saken din blir tildelt et antall behandlinger.
  • Antall behandlinger avhenger av skade, selskap, forsikringspolise.
  • Du mottar et saksnummer hvor du står fritt til å velge behandler.
  • Ta med informasjonen du har mottatt av ditt forsikringsselskap.
  • Forsikringsselskapet booker i noen tilfeller timen for deg.

Ved spørsmål, kontakt ditt forsikringsselskap eller hør med din behandler.

For å få vite mer spesifikt om ditt forsikringsselskap, klikk deres lenke ovenfor.